طراحی و اجرای پروژه های ارتباط زنده

کارشناسان متخصص شرکت پرتو موج ویرا با داشتن سال ها تجربه در امور ارتباطات زنده سازمان صدا و سیما و همکاری با نیرو های متخصص و کارامد، مفتخر است تا خدمات خود را در بخش های ذیل در قالب طراحی ، تامین تجهیزات و برقراری ارتباط زنده به صورت سمعی و بصری ارائه دهد

برقراری ارتباطات زنده به صورت ثابت (P to P)

این نوع ارتباط در مرحله اول بر اساس مکان ، فاصله ، شرایط محیطی و بازدید میدانی طراحی و در مرحله دوم نوع سیستم اتقال و تجهیزات جانبی لازم مشخص می گردد. و در مرحله سوم با کسب مجوز های لازم ارتباط زنده برقرار می شود. لازم به ذکر است این گونه ارتباط توسط تجهیزات خاص مخابراتی( لینک مایکروویو ، لینک رادیویی UHF ، فیبر نوری و …) در بستر های مختلف و نیاز پروژه (خبری ، همایشی ، ورزشی ، ویدئو کنفرانس ، آموزشی و…) صورت می پذیرد.

برقراری ارتباط زنده سیار زمینی (M to P)

این نوع ارتباط نیز مانند ارتباط ثابت (P to P) در سه مرحله انجام می شود فقط با این تفاوت که در قسمت متحرک براساس سناریو از پیش تعیین شده می بایست بررسی میدانی شود تا جانمایی ،نوع آنتن و تجهیزات مورد نیاز مشخص شود. کار برد این نوع ارتباط در پروژه های ورزشی ، مستند ،همایشی و خبری می باشد و از جذابیت خاصی در برنامه سازی برخوردار می باشد.

برقراری ارتباط زنده سیار دریایی (M to P)

این نوع ارتباط که اخیرا به صورت عملیاتی اجرا شد علاوه بر انجام همان سه مرحله می باست تجهیزات خاص و آنتن مورد نظر بر اساس حرکت شناور و بررسی های میدانی انتخاب شود تا در طول برقراری ارتباط زنده هیچ گونه مشکل در انتقال دیتا نباشد. لازم به ذکر است این گونه از ارتباط در برنامه های همایشی ، رزم آیشی،مستند و ورزشی کاربرد فراوان دارد.

برقراری ارتباط زنده سیار هوایی (M to P)

ارتباط زنده هوایی به صورت های مختلف قابل اجرا بوده و این امربر اساس سناریو تهیه کننده قابل طراحی و اجرا می باشد تا با کمترین هزینه ممکنه بتوان ارتباط زنده استانداردی را بر قرار کرد. این نوع از ارتباط در پروژه برنامه ای مانند : مسابفات ورزشی ، نمایش هوایی ، همایشی ، خبری و… کاربرد داشته لذا با توجه به گستردگی موضوع می بایست بررسی میدانی به صورت تخصصی انجام شود.